Com em vaig tornar a enganxar / How I became addicted again

29 ag.

TOTA la culpa és de l’Anna. Mentre m’intentava vendre un software em va acabar venent una moto: anar a All You Knit is Love, que la botiga és tan maca i que són tan simpàtics i tan catalans. I all em vaig plantar el dissabte ben de matí, tan de matí que el Miquel aixecava la persiana. I allà va començar la meva perdició: vaig comprar-me un cabdell de cotó gruixut vermell i uns ganxets de purpurina moníssims “per veure si  me’n recordo de fer ganxet”. Vaig anar al Lilipep i m’hi vaig posar, i al cap d’una hora hi tornava per comprar un altre cabdell, i a la tarda vaig anar al xino a comprar una acrílic plasticós (però baratet…).

I fins avui on estic al borde de la ruïna llanil, tinc una tendinitis permanent al dit petit de la mà esquerra i… quina felicitat tu. Aquí podeu veure la meva obra feta amb l’acrílic del xino: una estoreta per a tenir els peus ben calentons

Anna is the one to blame. She was trying to sell me a piece of software and ended up convincing me to go to All You Knit is Love: the shop is so cool, and they are so nice and Catalan. So there I was, early morning the following Saturday, and that’s where my fall downwards started: I got a skein of thick red cotton and a pack of glitter crochet hooks to see if I could “remember how to do it”. An hour later I got another skein, and two more at the Chinese shop doun the street that same afternoon. Until now, I am woolly broken, I have a chronic tendinitis on my left pinky and… I have never been SO happy.

This is what came out of the two skeins from the Chinese shop: a mat to keep my feet warm and happy

Anuncis

Una resposta to “Com em vaig tornar a enganxar / How I became addicted again”

Trackbacks/Pingbacks

  1. La iaia Debbie / Grandma Debbie « Neures & Co. - Agost 29, 2009

    […] I a fer mitja la meva mare una mica més tard. Després ho vaig deixar fins a aquest hivern quan em vaig tornar a enganxar. Però desafortunadament, les meves àvies Carme i Maria ja no hi eren per a fer repàs i la meva […]

Deixa un comentari

