La iaia Debbie / Grandma Debbie

29 ag.

A mi em van ensenyar a fer ganxet les meves àvies quan devia tenir 10 anys, i estava tan viciada que m’enduia la labor a missa. I a fer mitja la meva mare una mica més tard. Després ho vaig deixar fins a aquest hivern quan em vaig tornar a enganxar. Però desafortunadament, les meves àvies Carme i Maria ja no hi eren fer repàs i la meva marona la veig de diumenge en diumenge.

My grandmas taught me how to crochet when I was about 10. I got so hooked that I was taking my projects to church. Then my mum taught me how to knit. And I dropped it until this last Winter when I became addicted to it again. But my lovely Grandmas were not there anymore and I only see my Mum every other Sunday.

The Happy Hooker by Debbie StollerPerò la indústria editorial ens ha portat la iaia Debbie per a instruïr les urbanites amb el cor de llana. La Debbie Stoller és la fundadora del moviment Stich’n’Bitch del quel parlarem en alguna entrada més endavant i autora de la sèrie de llibres amb el mateix nom. Amb un estil molt divertit i entenedor explica pas a pas totes les tècniques bàsiques, ensenya a llegir patrons i n’inclou 50, alguns de molt xulos. El millor: les raon per les quals no has de fer-li un jersei al teu nòvio, genial. L’inconvenient: cal saber anglès. Honestament, són les beceroles perfectes.

But the publishing industry brought Grandma Debbie for all of us urbanites with a heart of yarn. Debbie Stoller is the founder of the Stitchnbitch120Stitch’n’Bitch movement (we’ll cover it some other day) and the author of the book series that carry the same name. With a fun, witty and clear style, she covers the basic techniques, teach you how to read patterns and includes 50 projects, some of them really cool. The best bit: the reasons why you should not knit a pull for your boyfriend. Worth reading it if only for this bit. Very honestly, it is the perfect A-B-C.

Aquestes són alguns dels projectes que he fet a partir dels llibres: un xal d’estiu i un bolero xulíssim. L’autora del patró, la Lavonne de KnotjustKnits, em va enviar un missatge per dir-me que li encantava, iupi!

Theses are some of the projects I’ve produced from the books: a summer shawl and a really nice short jacket. The author of the pattern, Lavonne from KnotjustKnits, sent me a message saying that she loved the outcome, yeepi!

Vestuari estiu 09 060Més fil 210609 076

2 Respostes to “La iaia Debbie / Grandma Debbie”

  1. Marga Agost 30, 2009 a 7:57 pm #

    Hola guapa, te seguiré de cerca. Un peto

    • carrerdelacreu Agost 31, 2009 a 7:29 am #

      Gràcies!! dimarts passo l’adreça a tothom

Deixa un comentari

