Gener, generot, mata l’ovella i l’esquellot

18 juny

Que no, que  no matem les ovelles, que les ovelles són les nostres amigues i només les esquilem a la primavera per a que estiguin fresquetes…. És que el refranero català és un pèl bèstia, eh?

Ara som a mitjans de juny i és fàcil omplir-se la boca sobre què fer al gener, però això és el meu blog i faig el que em dona la gana! Així que pel gener, proposo un jersei, que segurament serà el meu primer jersei si no comptem el Baggy Bolero de Pickles que ens estem cross-teixint amb la Francesca

La idea és fer-lo amb el Merino Plus de Mondial que hi havia  a la caixa teixicòmana, un de molt clàssic (i espero que fàcil…), a ratlles grises i morades. N’hi ha 500gr així que crec que serà suficient

Respecte al patró, hi ha el Hurry-Up Last Minute Sweater de la Zimmerman (que ella proposa pel desembre, una dona molt més avanaçada que jo es veu…) que em penso que m’atreviria a fer. El repte és que dona els punts per un jersei d’home, però després ho explica en % i crec que té bastant sentit. El risc és que acabi amb una bata d’estar per casa enlloc d’un jersei, si és que la llana arriba… A aquesta senyora li ha quedat prou bé no?

L’altre que m’encanta és aquest de la Wenlan Chia del Twinkle’s Weekend Knits però no amb aquesta llana, haurem d’anar de compres…..

Deixa un comentari

