Les ovelles pel Febrer es donen per un diner

21 juny

Mola, mola,sembla que les refranys sobre les nostres amigues les ovelles abunden (Paco, material pels teus nens!!). Per aquest entenem que valen molts diners pq s’apropa la primavera i van carregades de llana, no? se m’acudeix una altra raó que té a veure amb que estiguin prenyades però de moment, em va més la llana que els nens, així que seguirem amb aquest fil.

I com que ja s’apropa la primavera, la següent entrada de l’almanac he pensat que podria ser una cosa calentona però amb un punt lleuger i brillant, i el que més m’inspira és el Kid-Silk de drops (mohair+seda)  que la Jenni d’All You Knit Is Love va posar  a la caixa casamentera.

Podria tenir la temptació de fer l’enèssim intent d’un xal calat, però crec que els números canten: ho he intentat 6 cops i no me n’he sortit (el sisè és el del casament que m’ha acabat fent la Marga, com qui li demana al seu amic que li faci els deures!!!). Crec que té a veure amb que sóc de lletres i lo de comptar ho porto fatal… Una segona evidència de la meva teoria és que l’Araceli H., que és informàtica i ultra-llesta, pot fer calats sense ni mirar el patró. Jo quan faig calats, no puc ni tenir la TV encesa….

Però… m’encanten els calats. Les habilitats deuen ser com els cabells, sempre desitges les del veí del costat. Així que m’he posat al web de Drops  però no he trobat res, excepte aquest jerseiet molt mono. Després he mirat al rav el que ha fet la gent amb aquesta llana i la resposta és… molts calats, quina sorpresa 🙂

Així que he decidit mirar la meva biblioteca construïda a cop d’Amazon i m’he mirat les meves últimes adquisicions: els dos llibres de les Mason-Dixon, dues senyores americanes molt divertides que escriuen aquest blog també molt divertit (de veritat). Feu una mirada a aquest vídeo. I he trobat aquest xal calat però en podríem dir “de nova generació”.  A que és xulo? el patró crec que és assequible pels de lletres com jo, i m’encanta la idea de sobreposar dos xals. Es diu Belinda, pa los amigos

5 Respostes to “Les ovelles pel Febrer es donen per un diner”

  1. Marga Juny 21, 2010 a 10:27 pm #

    Nena a ti lo del bodorrio te ha trastornado, meses sin publicar en el blog y ahora sale a 1 post cada 8 horas, estas enferma, jejeje pero al grano, este chal es muy bonito y claro que puedes hacer calados, si los puedo hacer yo que soy una negada como no los podrás hacer tu? Con lo que tu vales. Petonets reina

  2. carrerdelacreu Juny 22, 2010 a 8:56 am #

    És que quan em comprometo, em comprometo!!! què adequat no?

  3. Lua Juny 22, 2010 a 9:53 am #

    Nenaaaaaaaaaa!!! jajajaja! que bona!!! jo que fa dies pensava que ni tenies blog… i ara!!! estas on-fire!!! La veritat és que sí que sembla que estàs embogint!! Ara vaig de cul per poder-ho llegir tot! jeje!

    Ah, i el xal el trobo super mono nena!!!! Segur que n’ets capaç! n’estic seguríssima!
    un petonàs, loca! 🙂

  4. Nina Juny 23, 2010 a 1:23 pm #

    jajaja a veure si mantens el ritme de publicacions un cop als iunaited steits! que ara molts bons propòsits, però un cop estiguis allà…serà l’hora de la veritat!

  5. Nina Juny 23, 2010 a 6:30 pm #

    si q tenim les receptes! 😉 i queden super bons!!

Deixa un comentari

