Moment post-guerra

5 oct.

Pels que heu llegit el meu post anterior, sabreu que em vaig passar tota la setmana passada cosint cortines. Bé, un cop totes les finestres de la casa van quedar cobertes, em vaig trobar amb tot de cotó sobrer i em va posseïr un esperit digne de la post-guerra “Hem d’aprofitar tots aquests retalls!”

I aquest és el resultat, un coixí la mar de mono (al loro amb el colorido ianqui, es nota que m’estic integrant…). La tela blava de les cortines de la cuina, una estrella retallada a ojo, un repunt al voltant i olé! 

Coixí amb estrella

Volia posar-hi botons però encara no estic massa “suelta” amb la màquina així que ho he fet fàcil i hi he posat una solapa. Fixeu-vos en el detall del repunt, tenia malament la tensió del fil i enlloc d’un zig-zag ha sortit una cosa tota artística!

Solapa del coixí

Penjaria una foto del R. fent la migdiada però no em deixa…

8 Respostes to “Moment post-guerra”

  1. Lua Octubre 5, 2010 a 7:10 am #

    Nenaaaaaaaaaaa! però que apanyada que ets!!!
    Primer: flipo amb la caseta… oh my good!!! ja m’hi vindria ara mateix! quin lujasso nena!!!!
    Em sembla estupendo aquest coixí que has fet amb l’estrelleta, i així cosit a ojo! això es porta molt ara! jeje! en serio!!! i el ziga-zaga té el seu encant! mola!

    un petonas guapa!!!!!!

  2. Belen Octubre 5, 2010 a 7:13 am #

    ei i la manta de quadradets de ganxet es teva?
    el coixi està molt bé, si es que ets una artista!

    petons

  3. Nina Octubre 5, 2010 a 1:06 pm #

    ara q ja tens l’estrella n’has de fer un amb les quatre barres! jaja

  4. sr shysh Octubre 5, 2010 a 4:33 pm #

    Ni que decir que la casa esta xulisima, y que casi millor que filtris la llum que es veu entrar a cabassos. Coixins i cortines super apanyats, di que si. Quan encengueu la llar de foc, feu una foto i la penges. Teniu molta sort.

    • carrerdelacreu Octubre 5, 2010 a 11:14 pm #

      Pedazo xal que t’has fet!!!

  5. Marga Octubre 5, 2010 a 9:01 pm #

    Tu ve publicitando tu casa que a la que nos sobre algo de pasta y tiempo nos venimos a S. Diego y montamos la quedada de los miércoles en tu casa, jejeje, como nos viene de paso pues eso, por cierto muy mono el cojín. No te cortes y pon una foto de la siesta de Roger. Petonets a tots dos.

  6. carrerdelacreu Octubre 5, 2010 a 11:14 pm #

    Avui ens ha arribat la mudança i amb una senyera crec que em faré una cortina pel cuarto de la rentadora tu, bona idea Nina!!

    La manteta de granny squares la vaig comprar a l’Etsy per… 14 dòlars! mola eh? si la pobra iaia que s’hi va deixar la vista ho sabés…

    I amb el rollo de cosir, crec que provaré de fer un quilt.. Lua, prepara’t que crec que m’uneixo al teu club!

    • betesiclicks febrer 10, 2011 a 4:05 pm #

      M’has enfonsat en llegir que vas comprar la manta per 14 dollars buaaaa 😦

      ara si que no l’acabaré… porto 24 squares de 80 en 4 mesos… amb lo qual em queda un preu per hora que no sé si arriba als decimals (un billing-rate que no és rentable 😛 )

      per cert Laura, no sé com però el teu blog m’havia passat under the radar i ara en comptes de currar estic mirant la pantalla i fent “oooh! mare meva!” “oooh Laura!!”

      la próxima vegada que vinguis a Catalunya a veure si ens veiem una mica més.

      Muagz

Deixa un comentari

