Com enganxar-se al quilting

27 gen.

How to get hooked on quilting

Quan estava a Barcelona sempre pensava que fer patchwork era cosa de iaies, i que mai em posaria una “colcha” d’estampats estil Chiquito de la Calzada sobre el llit. Despres vaig coneixer la Lua i vaig veure les seves meravelles pero diguéssim que mai em va entrar el “gusanillo” quiltero. Ahhhh… però America is different. Resulta que aquí el quilting es tan america com les hamburgueses (els Amish fan uns quilts al.lucinants per cert!).

Ja sabeu que els llibres son la meva debilitat i per raons vàries em va tocar passar dues tardes de 3 hores esperant al Roger en un Barnes and Noble i un cop vistos tots els llibres de mitja vaig caure en la temptaciò dels de quilting i apa, enganxats.

La gran culpa la té aquest llibre meravellós, “Material Obsession” que han escrit les propietàries d’una botiga/escola de quilting que hi ha a… Sidney! Feu-hi una mirada que é espectacular i us agafaran ganes de cosir a la primera pàgina!

Us deveu preguntar… però i els teus projectes??? Mireu el següent episodi 🙂

While in Barcelona, I always thought that patchwork was for old ladies, and that I would never put one of those doubtfully color-matched comforters on top of my bed. But America is different, quilting seems to be as American as burgers.  What got my quilting bug going though was actually an Australian book, “Material Obsession” written by the owners of a quilting shop/school of the same name.

Check it out, it will make your fingers itch on page one! And you’ll be wondering, what about your projects? That’s the next episode!

Anuncis

2 Respostes to “Com enganxar-se al quilting”

  1. Belén gener 27, 2011 a 8:28 am #

    nena, el que em faltava: més vicis! però gràcies, ara me’l miro!
    petonets

  2. Lua gener 27, 2011 a 12:23 pm #

    Nenaaaaaa, no el tinc aquest llibre! però ja l’havia vist i tens raó que és una passada!
    Així m’agrada, benvinguda al club quiltero!!! 🙂
    (jo si visqués a amèrica, em seria que m’hauria tornat locaaaaaa amb tant de vici…jeje)
    un petonas guapa!

Deixa un comentari

