Quilting: 1er intent

27 gen.

Quilting: first try

Així que… manos a la obra!!  Però abans de gastar-me la pasta amb teixits i patrons complicats vaig pensar que fer una cosa petita seria millor per provar així que amb un kit de 5 fat quarters (quadradets que fan mes o menys 25x25cm i així no et cal comprar un tall gros de teixit) amb els colors ja combinats i un liibre perfecte per principiants que es diu “First-time quilt making” va sortir aquest coixí. El vaig acabar amb uns quadrets vichy marrons que van sortir de les estovalles del casament i… tachan! el regal de Reis de la iaia del R., la Maria que es la senyora mes riallera del mon!

First-Time Quiltmaking: Learning to Quilt in Six Easy Lessons

Al final no li vaig fer foto oficial al coixí. N’estic esperant una que hi surti la Maria desde Bcn. Tan aviat com la tingui, la publico.

Before I jumped to a full size bed cover I thought it’d be wise to practize a bit. So I got a 5 fat quarter’s bundle at JoAnn’s and here it is, R.’s grandma´s, Maria,  Christmas present!

Anuncis

5 Respostes to “Quilting: 1er intent”

  1. Belén gener 27, 2011 a 8:31 am #

    doncs per ser el primer intent no està gens malament. la meva sogra es pirra per una manta de patch i potser el tema dels fat quarters es una bona idea per començar…
    petonets

    pd: a veure si escrius més sovint que et trobem a faltar!

  2. Lua gener 27, 2011 a 12:36 pm #

    Volem foto del coixí acabat!!!! (i del vestit, jeje)
    Segur que a la iaia maria li va encantar!

  3. Laia gener 27, 2011 a 4:19 pm #

    Jo tb vull veure el coixí acabat, segur que és molt xulo. I ara ja tinc un altre llibre per afegir a la meva llista de l’amazon.fr

  4. hormiguica gener 29, 2011 a 7:25 am #

    Te ha quedado muy bien. También lo qiero ver terminado eh?

    Que peligro, estar allí con la de patchwork asequible que hay…..

  5. Marga gener 31, 2011 a 11:47 am #

    Ya veo que estas totalmente perdida, jejeje.

Deixa un comentari

