Un vestit en dues tardes

1 febr.

One dress in two afternoons

He estat dues setmanes sense fer res, ni cosir, ni teixir, ni cuinar, perque tenia un projecte per entregar a la feina i ja sabeu que en aquests casos, tant el temps com la inspiració desapareixen. Així que tan aviat vam haver presentat dimarts passat, vaig córrer a comprar 2m de cotó per fer-me un vestit del mono que tenia.

La víctima va ser l’A dress o vestit A del llibre “Tuniques, robes, etc” de la Yoshiko Tsukiori. Està en francès pero ja sabeu que quan una esta motivada entén fins i tot el japonès, oi? Precisament, els llibres japonesos fan que les coses senzilles siguin resultones i les fotos son de lo mes preciós

És el vestit mes senzill del llibre  i l’original té un rollo “bata d’estiu”, però li vaig afegir un llaç i trobo que ha quedat es-pect-ta-cu-lar, no? Es molt fàcil de fer (2 tardes de 3 horetes), encara que vaig acabar el bieix del coll i les sises a mà i encara em fa mal el polze esquerre.

A veure si us hi animeu!

After two weeks of zero making (no sewing, no knitting, no cooking) due to a deadline, I jumped on the A dress from “Tuniques, robes, etc.” by Yoshiko Tsukiori. This book, as any other Japanese crafting book, is just beautiful and makes you want to start sewing everything. This dress is the simplest in the book (A!) and the original looks a bit too baggy, but I added a sash to it and I love the final result! It only took me a couple of afternoon’s to finish it, that including hand-stitching the bias tape (my leaft hand thumb is still sore…).

Give it a try!

Anuncis

8 Respostes to “Un vestit en dues tardes”

  1. Belén febrer 1, 2011 a 7:02 am #

    tia buena!!! quina passada nena. t’ha quedat xulissim i la roba és un molt i molt maca.
    vaig a donar-li un cop d’ull al llibre.
    petonets

  2. Marga febrer 1, 2011 a 8:02 am #

    Solo dos tardes de 3 horas es precioso un resultado espectacular si señora, la percha ayuda lo suyo también. Y ya que pues que me tomo las medidas y me haces uno no hace falta repetir modelito, jejeje, es que se te ve tan suelta con esto de coser que….es solo por que te quiero hacer feliz, no te creas. Petonets guapisima

  3. albis febrer 1, 2011 a 10:00 am #

    Guapa!!!!!

  4. Lua febrer 1, 2011 a 4:26 pm #

    ESPECTACULAR!!!! OLE!!! Nenaaaaaaaaa, jo també el tinc aquest llibre! afortunada tu que el tens en francès, que jo el tinc en japonès!!! jejeje!!
    T’ha quedat xulissim nena!!! Quin model és?

    • carrerdelacreu febrer 1, 2011 a 6:59 pm #

      Es el primer del llibre, el model A, pero li vaig fer el cinturo i trobo que queda millor

      Quina vergonya aixo de sortir a les fotos, pero es que aqui no tinc cap germana/amiga amb aspiracions de model!!

  5. mims febrer 3, 2011 a 12:45 am #

    que mona!! bona compra este llibre eh?? :))

  6. Laia febrer 5, 2011 a 7:00 pm #

    Jooolin nena! Estàs feta tota una manetes! T’ha quedat genial!

  7. betesiclicks febrer 10, 2011 a 3:59 pm #

    osti Laura nenaaaa!!

    wtf???!! estic flipant! t’ha quedat molt bé! *enveja sana*

    aquí segueixo amb la mateixa manta de ganxet des de fa 4 mesos… sóc més lenta…

    btw ara m’he llançat amb un blog nou de cuinetes (està recent nascut eh, tampoc em demanis més…): ollesiclicks.com

Deixa un comentari

